Darmowa wysyłka już od 210 PLN!
Składając zamówienie powyżej 300 PLN otrzymasz 10% rabatu!
Procedura reklamacji

1.      Produkty posiadają gwarancję producenta, którym jest firma MaPet Aneta Kozdrowska. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach internetowych sklepu. Szczegóły gwarancji określone są w zakładce „Gwarancja”.

2.      Reklamacje należy składać na adres Sprzedającego lub mailowo na adres sklep@mapet.com.pl

3.      Składając reklamację, Klient zobowiązany jest na własny  koszt dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.

4.      Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

5.      Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient ma prawo żądać doprowadzenia go dostanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożłiwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmiernych kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego).

6.      Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem 14 dni od stwierdzenia  niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.